Centrumeiland bewoners: lopen jullie ook mee?
Ooit liepen er bijna 2000 kinderen mee in de IJburgse avondvierdaagse. In de afgelopen jaren zijn dat er gemiddeld nog zo’n 1000 en het blijft een prachtige optocht. Het aantal kinderen op de basisscholen van IJburg blijft hoog: mede door de bouw op Centrumeiland komen er ook weer veel jonge IJburgers bij.
Iedereen is welkom, kinderen maar ook ouders en grootouders, want wandelen is gezond!





